2013

after long x update blog,,,,, so now me wanna update one! HAPPY NEW YEAR TO ALL!!! okay walaupun macam lambat.. tapi xpe la..hehe.. hari ni dah 2 jan... so hows y'all 1st jan??? me just bored staying in unimas.. no celbrating new year..no fireworks... huhu.. how bored here.. but yet theres something good..so that i can reflect all my past...so azam tahun baru....

ada la rupa sikit macam post new year..


 sama je, to be a better person,better daughter and better ummah:) wwhhooaaaaa ayat sentap! hewhew... hurm, act sepanjang renungan aku la kan yang x sampai beberapa minit tu...kenapa kta kena celebrate new year?? kan dari segi islam kan kita dah memang new year??? hurm...masih lagi jadi persoalan.. disebabkan aku xcelbrate new year tahun ni.. aku bangun agi je, xde feel pape.. sume still the same, seperti hari biasa... so ini menimbulkan persoalan kenapa kita sebagai umat islam celebrate new year??

celebrate? apa maksud celebrate yang aku maksudkan??? hurm,,, okay aku conpius kat situ.. hahahahaha:D almaklumlah, ilmu di dada masih cetek... sooooo, aku cepat tertanya,cepat conpius, and malas nak cari jawapan nye.. so sebagai budaya malaysia yang kian pupus adat dan budaya melayunya,,, aku pun ingin sekali celebrate new year with my deary friends and most of all my family:) as 1st jan is ayah's birthday. n this year dah 54 dah pun umur ayah...

so, konon2 nye berada di perantauan as in overseas eden pun buat la video n skype...
gambar dalam laptop.. pun boleh... hehe
 act nak post, tapi eden buat dalam bentuk power point,,, xtau macam mana nak buat... hurm.. but the most of  all ayah ada reply yang buat aku touching sikit...

the one that raise me with love and suka marah... hehe

sorry, xde time birthday ayah....


apa pun,,, I'LL DO MY BEST I EVERYTHING I DO! SO THAT I'LL NOT REGRET IN THE FUTURE =)
athirah rahman in 2012:)


therefore, i end my topic today,,, eden ada exam 4,7,8,9 and 11 jan!! doakan eden dapat jawab dengan tenang dan dipermudahkan... amin=)

   
mmuah2! love all!XD

 sebelum, maaf dipinta dari hujung kaki hingga la... erk?? salah,, hujung rambut hingga hujung kaki!
hehe,, adios!! peaceeeee!!