MOST MEMORABLE SEPTEMBER:)


hurm,,,,,,,,,,,
im miss blogging sooo damn much!
act. aku ngan hazman dah xde pape,,which im kinda sad!
nope,, im ssoooooo sad!
sumpah doh!
xpena aku suka orang macam mana aku suka dye!
sampai aty dye wat aku camni! bodoh la!
im miss him sooo baddd, im waiting for him to call me sayang again,
said that i love u! im miss himmmmmm!!! can u imagine,, aku sanggup everyday g library,, just nak usha dye! instead of study, tapi study la kan.i mean factor kuat aku nak g linbraury sebab dye!
shit--'
babi la kau! bodoh r! camne aku nak lupakan kau doh!
FUCKER!!!!!
aku xsuka kau,,coz sumpah aku caya kau doh!!!
damn it! im super sad:'(
aku nak foreigner!!!!!=D

LIFE MUST GO ON RENG!
FIGHTING!
STUDY PANDAI-PANDAI! PASTU BUKTIKAN KAT DYE!!!
GGOOOOOOOOOOOOOO REEEEEEENNG!!!!!^^